.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ضرورت ممانعت از برخی انحصارطلبی ها در دانشگاه آزاد

شمال نیوز: رئیس دانشگاه آزاداسلامی واحد قائمشهر خواستار توسعه رقابت سازنده بین دانشگاهها و ممانعت از برخی انحصار طلبی ها شد.

به گزارش خبرنگار شمال نیوز در ساری، جلسه شورای معاونین آموزشی، دانشجویی با حضور دبیر منطقه 3 و معاونین آموزشی و دانشجویی واحدها و مراکز آموزشی دانشگاههای منطقه 3 در سالن اجتماعات واحد قائمشهر برگزارشد.

در این جلسه دکتر محمدرضا باقرزاده ضمن تسلیت ایام در خصوص فلسفه عاشورا و قیام امام حسین (ع) نکاتی را بیان کرد .
باقرزاده با بیان این نکته که واحد قائمشهر یکی ازقدیمی ترین واحدها در منطقه 3 به شمار می رود مختصری از گزارش عملکرد و فعالیتهای واحد را ارائه کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحدقائمشهر با توجه به ضرورت انجام وظایف هر حوزه به نحو احسن تأکیدکرد دو حوزه صف و ستاد آموزشی و دانشجویی علیرغم مکمل هم بودن باید بصورت مجزا فعالیت داشته باشند تا باعث توسعه رقابت سازنده بین دانشگاهها و ممانعت از برخی انحصار طلبی ها باشند.

وی همچنین تأکید کرد: واحدهای دانشگاهی باید به عنوان یک خانواده بزرگ وظایف همدیگر را تکمیل کنند.

باقرزاده گفت: جنسی از انحصار در حوزه های دولتی و برخی از واحدهای منطقه بوجود آمده که اگر مدیریت نشود آثار و پیامد آن کل منطقه را تحت شعاع خود قرار میدهد و رشد نا متوازن در واحدها باعث خسران منطقه خواهد شد.

باقرزاده در خاتمه بیان کرد: برگزاری این جلسات باید آسیب شناسی شود و به عنوان یک عامل مکمل و سازنده موضوعاتی کاربردی در آن بررسی شود و در نهایت خروجی ملموسی داشته باشد.

صالحی دبیر منطقه 3 دانشگاه آزاد اسلامی نیز در ادامه ضمن ارائه بیاناتی در خصوص جلسه گفت: برگزاری مشترک جلسات در واحدها – همپوشی کاری به بین حوزه ها ومعاونین موجبات کاهش هزینه ها می باشد ورقابت سالم را یک عامل پیشرفت برای واحدها دانست. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.213 seconds.